Sayfalar

14 Şubat 2016 Pazar

Young Summer- WHY TRY Çeviri








WHY TRY



The cards faced up
Kartlar yüzyüze
Times are tough
Zaman zorlu
What are we losing
Kaybettiğimiz

If we give it up
Eğer pes edersek
Watching it all from one side
Her şeyi bir taraftan izleyerek
You can only tell me
Bana sadece söyleyebilirsin
Why Try
Neden çabaladığını
Why Try
Neden çabaladığını

I toss you turn******
Seni döndürüp durdum
Who takes first 
İlk kim alacak
Some would say we're a story unheard
Bazıları bizim duyulmamış bir hikaye olduğumuzu söylerdi


Watching it all from one side
Her şeyi bir taraftan izliyoruz
You can only tell me, what's on your mind
Sadece bana söyleyebilirsin, aklında ne var

Why Try
Neden Çabalıyorsun
Why Try
Neden Çabalıyorsun
Why Try
Neden çabalıyorsun
Why Try
Neden Çabalıyorsun

Maybe by morning
Belki sabahla birlikte
Tomorrow this time
Yarın bu zaman
Maybe by morning
Belki sabahla
You'll realize why I tried
Anlarsın neden denediğimi

I tried
Denedim
I tried
Denedim
I tried
Denedim


***toss and turn : bütün gece uyuyamamak, dönüp durmak anlamına gelmektedir



2 yorum:

  1. çeviri için çoookk teşekkürler Blogunu çok seviyorum ve takip ediyorum
    bu arada
    Christina Novelli - Concrete Angel
    Sleeping at Last - West
    şarkılarını da çevirir misin lütfen?

    YanıtlaSil
  2. Çevri için çok teşekkürler!:)

    YanıtlaSil