Sayfalar

3 Ağustos 2015 Pazartesi

Oh Wonder- TECHNICOLOUR BEAT ÇEVİRİ




İstek üzerine Technicolour Beat....




TECHNICOLOUR BEAT 


Lay down your slow
Yavaşça uzan
Come settle down, settle down
Gel sakinleş, sakinleş
Let loose your glow
Bırak kendini parıltına
Come settle down, settle down
Gel sakinleş sakinleş

And I feel life for the very first time
Ve ilk defa hayatı hissettim
Love in my arms and the sun in my eyes
Kollarımda aşkı gözlerimde güneşi
I feel safe in the 5am light
Sabah 5 ışıklarında kendimi güvende hissettim
You carry my fears as the heavens set fire
Korkularımı taşı cennet yanarken

Jump into the heat
Ateşe atla
Spinning on our feet
Bacaklarımızın etrafında dolanan
In a technicolour beat
Neşeli bir ritimde

You and me
Sen ve ben
Caught up in a dream
Bir rüyada yakalandık
In a technicolour beat
Neşeli bir ritimde
Beat Beat Beat
Ritim ritim ritim

Warm and alone
Sımsıcak ve yalnız
Come settle down, settle down
Gel sakinleş, sakinleş
Swing me your bones
Beni kemiklerinle salla
Come settle down, settle down
Gel sakinleş , sakinleş

And I feel life for the very first time
Ve ilk defa hayatı hissettim
Love in my arms and the sun in my eyes
Kollarımda aşkı ve gözlerimde güneşi
I feel safe in the 5am light
Sabah  5 ışıklarında kendimi güvende hissettim
You carry my fears as the heavens set fire
Korkularımı taşı cennet yanarken

Jump into the heat
Ateşe atla
Spinning on our feet
Bacaklarımızn etrafında dolanan
In a technicolour beat
Neşeli bir ritimde

You and me
Sen ve ben
Caught up in a dream
Bir rüyada yakalandık
In a technicolour beat
Renkli bir ritimde
Beat
Ritimde

Give me one drop
Bana bir damla ver
I can feel you
Seni hissedebiliyorum
Make me lose control
Kontrolümü kaybettir
We'll be walking
Yürüyor olacağız
On the water
Suyun üstünde

We're moving in a technicolour beat
Renkli bir ritimde ilerliyoruz
Moving in a technicolour beat
Neşeli bir ritimde ilerliyoruz

Jump into the heat
Ateşe atla
Spinning on our feet
Bacaklarımızın etrafında dolanan
We're moving in a technicolour beat
Teknikolor bir ritimde ilerliyoruz
You and me
Sen ve ben
Caught up in a dream
Bir rüyada yakalandık
We're moving in a technicolour beat
Neşeli bir ritimde ilerliyoruz

Jump into the heat
Ateşe atla
Spinning on our feet
Bacaklarımızın etrafına dolanan
In a technicolour beat
Renkli bir ritimde
You and me
Sen ve ben
Caught up in a dream
Bir rüyada yakalandık
In a technicolour beat
Neşeli bir ritimde
Beat Beat
Ritim ritimde...


                  Oh Wonder- TECHNICOLOUR BEAT Çeviri



www.benimcevirilerim.blogspot.com




**Technicolor is a system of colour photography used in making cinema films.
And also it's mean in daily language; colorful, cheerful , happy...etc.

**Teknikolor sinema filmlerinde kullanılan renkli fotoğraf sistemidir.
Ve aynı zamanda günlük konuşmadaki anlamı; renki, neşeli, mutlu.. vb.

1 yorum:

  1. Merhabalar! Bu çeviri blogunu yeni buldum ve diğerlerinden daha iyi oldugunuzu düşündüğüm için buraya gelmenin mantıklı olacağını düşündüm. Acaba WİLLAMETTE STONE - TODAY şarkısının çevirisini yapabilir misiniz?

    YanıtlaSil