Sayfalar

7 Ağustos 2015 Cuma

Kadebostany- CASTLE IN THE SNOW Çeviri





Kadebostany, 2008 yılında kurulmuş isveçli pop müzik grubudur.2011 yılında "Songs From Kadebostany" isimli ilk albüm yayımlanmıştır. İlk albümün çıkmasıyla beraber, dünya çapından yüzden fazla konser verilmiştir. "Walking With A Ghost" single çalışmasıyla büyük başarı kazanmış ve şarkı büyük hit olmuştur. "The National Fanfare of Kadebostany" adıyla kurulmuş daha sonra sadece "Kadebostany" olarak anılmıştır






   CASTLE IN THE SNOW




    The light is fading now
Işıklar zayıflıyor şimdi
My soul is running on a puff

Ruhum bir nefesle çalışıyor
That I cannot reach

Ulaşamadığım
My brain is turnin'

Beynim dönüyor
And my head is hurtin'

Ve başım acıyor
Every day a little bit more

Her gün biraz daha fazla
The light is fading now
Şimdi ışıklar zayıflıyor
My forces is being sucked by

Gücüm emiliyor
A bloody leach

Lanet olası bir sülük tarafından
My fear is smilin'

Korkum gülümsüyor
And my threat is singin'

Ve tehtitlerim şarkı söylüyor
Every night a little bit more

Her gece biraz daha fazla
I cannot see anything
Hiç bir şey göremiyorum
I am blindfolded

Gözlerim bağlandı

I can hear the birds
Kuşları duyabiliyorum
I can see them fly

Uçtuklarını göebiliyorum
I can see the sky

Gökyüzünü görebiliyorum
I can hear the birds

Kuşları duyabiliyorum
I can see them fly

Uçtuklarını görebiliyorum
I can see the sky

Gökyüzünü görebiliyorum
It's about to cry

Ağlamak üzere

I'm a zombie
Ben bir zombiyim
I don't know what to do

Ne yaptığımıı bilmiyorum
I should be hidden in a place

Bir yere saklanmalıyım
But I gotta stay, stay stay

Ama kalmam gerek,kalmam gerek
Stay stay stay stay

kalmam, kalmam, kalmam

I'm so lonely
Çok yalnızım
I don't know if I get through

Atlatabilir miyim bilmiyorum
I wanna be floating in space

Uzayda süzülmek istiyorum
But I gotta stay, stay stay

Ama kalmam gerek kalmam kalmam
Stay stay stay stay

kalmam kalmam kalmam

I can hear the birds
Kuşları duyabiliyorum
I can see them fly

Uçtuklarını görebiliyorum
I can see the sky

Gökyüzünü görebiliyorum
I can hear the birds

Kuşları duyabiliyorum
I can see them fly

Uçtuklarını görebiliyorum
I can see the sky

gökyzünü görebiliyorum
It's about to cry
Ağlamak üzere




www.benimcevirilerim.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder