Sayfalar

15 Eylül 2015 Salı

NIHILS - HELP OUR SOULS Çeviri






HELP OUR SOULS


I've been stumbling around between the lines of red and blue 
Kırmızı ve mavi arasındaki çizgide sendeliyordum
I was coloring thoughts for the sake of finding truth
Düşünceleri boyuyordum doğruyu bulmak uğruna 
I was following rules, counting all of my good deeds
Kuralları izliyor, bütün iyi işlerime sayıyordum 
Living in fear, hell at my feet, heaven is out of reach
Korku içinde yaşıyorum, cehennem ayaklarımın altında, cennet erişilmezde
And there's a fire that I once laid
Bir yangın var bir zamanlar çıkardığım
There's a fire but no fire brigade
Bir yangın var ama itfaiye yok


Help our souls tonight
Bu gece yardım et ruhlarımıza
We are losing, losing this fight
Kaybediyoruz, bu kavgayı kaybediyoruz
Help our souls tonight
Bu gece yardım et ruhlarımıza
Is there no one on our side
Bizim tarafımızda kimse yok mu
Who's gonna help our souls tonight?
Bu gece ruhlarımıza kim yardım edecek?
No one here to
Kimse yok burada
Help our souls tonight
Ruhlarımıza yardım etmek için
It's on me, it's on you to survive
Bu benden, hayatta kalmak senden

And with the rising sun
Ve yükselen güneşle birlikte
I arose from ash and dust
Toz ve küllerden kalktım
I, finally saw the world for it what was
Ben, Sonunda dünyanın ne için olduğunu gördüm
The good and bad, they were part of one
İyi ve kötü , bunlar benim bir parçamdı
No matter how hard I tried to run
Koşmak için ne kadar çok çabalaladığımın bir önemi yok
It's always darkest before the dawn
Şafak sökmeden önce her zaman en karanlıktır
Believe it cause you know it's inside you
İnan çünkü bunun senin içinde olduğunu biliyorsun
Trust the fire
Yangına güven
Not the fire brigade
İtfaiyeciye değil


Help our souls tonight
Bu gece yardım et ruhlarımıza
We are losing, losing this fight
Kaybediyoruz, bu kavgayı kaybediyoruz
Help our souls tonight
Bu gece yardım et ruhlarımıza
There is no one on our side
Bizim tarafımızda kimse yok
Who's gonna help our souls tonight?
Bu gece kim yardım edecek ruhlarımıza
No one here to
Kimse yok
Help our souls tonight
Ruhlarımıza yardım etmek için
Trust me, trust me we'll be alright
Güven bana, bana güven iyi olcağız


Oh we're burning up inside
Oh, içten içe yanıyoruz
With these questions on our minds
Aklımızdaki bu sorularla
It's a quest for the heart
Bu kalp için bir soru
Gotta let go, restart
Bıraksan artık, baştan başla
Looking who to blame
Bakıyorum kim suçlanacak
Who to trust in this game
Kime güvenilecek bu oyunda
The victims shall remain
Kurbanlar kalacaktır
As long as we deny our reign
Bizim saltanatı inkar ettiğimiz sürece
The power that we seek
Peşinde olduğumuz güç
In our hands, in our feet
Ellerimizde ve ayaklarımızda
This song, it's a melody
Bu şarkı , bir melodi
A four part remedy
Dört bölümlü bir çözüm
So don't be afraid, cause there's nothing to fear
Yani korkma, çünkü korkacak hiçbir şey yok
Don't let me hear you say, don't let me hear who's gonna...
Duymama izin verme diyorsun, duymama izin verme ; kim...
Help our souls tonight?
Bu gece yardım edecek ruhlarımıza
No one here to
Kimse yok
Help our souls tonight
Ruhlarımıza yardım etmek için
Trust me trust me we'll be alright
Güven bana, bana güven iyi olcağız.




www.benimcevirilerim.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder