Sayfalar

16 Ekim 2015 Cuma

Skillet- HERO Çeviri







HERO


I'm just a step away
Sadece bir adım uzaktayım

I'm just a breath away
Sadece bir nefes uzaktayım 

Losin' my faith today
Bugün inancımı kaybediyorum

(Fallin' off the edge today)
(Kenardan düştüm bu akşam)

I am just a man
Ben sadece bi adamım

Not superhuman
İnsanüstü değilim

(I'm not superhuman)
(Ben insanüstü değilim)

Someone save me from the hate
Biri beni bu nefretten kurtarsın

It's just another war
Bu sadece başka bir savaş

Just another family torn
Başka bir parçalanmış aile

(Falling from my faith today)
(Bugün inancımdan düştüm)

Just a step from the edge
Sadece kenardan bir adım attım

Just another day in the world we live
Sadece başka bir gün yaşadığımız dünyada

I need a hero to save me now
Beni kurtaracak bir kahraman lazım şuan

I need a hero (save me now)
Bir kahraman lazım (şimdi beni kurtaracak)

I need a hero to save my life
Bir kahramana ihtiyacım var hayatımı kurtaracak

A hero'll save me (just in time)
Bir kahraman beni kurtaracak (tam zamanında)

I've gotta fight today
Bu gün bir kavgam var

To live another day
Başka bir gün yaşamak için

Speakin' my mind today
Bugün düşüncelerimi söylüyorum 

(My voice will be heard today)
(Bu gün sesim duyulacak)

I've gotta make a stand
Dayanmak zorundayım

But I am just a man
Ama ben sadece bir adamım

(I'm not superhuman)
(İnsanüstü değilim)

My voice will be heard today
Bugün sesim duyulacak

It's just another war
Bu sadece başka bir savaş

Just another family torn
Sadece başka bir aile parçalanması

(My voice will be heard today)
(Bugün sesim duyulacak)

It's just another kill
Bu sadece başka bir cinayet

The countdown begins to destroy ourselves
Kendimizi yoketmek için geri sayım başladı

I need a hero to save my life
Bir kahramana ihtiyacım var hayatımı kurtarmak için

I need a hero just in time
Tam zamanında bir kahramana ihtiyacım var

Save me just in time
Tam zamanında kurtar beni

Save me just in time
Tam zamanında kurtar beni

Who's gonna fight for what's right
Doğru olan için kim savaşacak

Who's gonna help us survive
Hayatta kalmamıza kim yardım edecek

We're in the fight of our lives
Kendi hayatlarımızla bir savaştayız

(And we're not ready to die)
(Ve ölmeye hazır değiliz)

Who's gonna fight for the weak
Güçsüz olan için kim savaşacak

Who's gonna make 'em believe
Onları kim inandıracak

I've got a hero (I've got a hero)
Bir kahraman lazım ( Bir kahramana ihtiyacım var)

Livin' in me
İçimde yaşayan

I'm gonna fight for what's right
Doğru olan için savaşacağım

Today I'm speaking my mind
Bugün düşüncelerimi söylüyorum

And if it kills me tonight
Ve eğer öldürürse beni bu gece

(I will be ready to die)
(Ölmeye hazır olacağım)

A hero's not afraid to give his life
Bir hahraman hayatını vermekten korkmaz

A hero's gonna save me just in time
Bir kahraman beni tam zamanında kurtaracak

I need a hero
Bir kahraman lazım

Who's gonna fight for what's right
Doğru olan için kim savaşacak

Who's gonna help us survive
Hayatta kalmamıza kim yardım edecek

I need a hero
Bir kahramana ihtiyacım var

Who's gonna fight for the weak
Güçsüz olan için kim savaşacak

Who's gonna make 'em believe
Onları kim inandıracak

I need a hero
Bİr kahraman lazım

I need a hero
Bir kahraman lazım

A hero's gonna save me just in time
Bir kahraman beni tam zamanında kurtaracak






www.benimcevirilerim.blogspot.com 

1 yorum: