Sayfalar

7 Şubat 2016 Pazar

Christel Alsos- FOUND Çeviri













FOUND



I somehow found
Bir şekilde buldum
Something I ,I didn’t know
Bilmediğim , bir şeyi
That I’m the one
Olduğum ben
That’s not anymore
Artık değilim

Oh there is a place
Bir yer var
Oh there is a place
Bir yer var

When it will start
Bu başladığı zaman
To feel easy?
Daha basit hissetmek için mi?
Oh I know
Ah biliyorum
And when it will start
Ve bu başladığı zaman
To feel easy?
Daha basit hissetmek için mi?


Oh there is a place for me
Bir yer var benim için
Oh there is a place
Bir yer var

When it will
Başladığında 
It will
O zaman
Oh I know
Ah biliyorum
I’ll find you there
Seni orada bulacağım
Oh I know
Ah biliyorum
I will find you there 
Seni orada bulacağım






*****When it will / it will tam karşılığı uymadığı için sarkıya uygun sözler yazılmıştır.***

2 yorum:

  1. aradığım her şeyi burda bulabiliyorum super bi sey herkese tavsiye ederim :D

    YanıtlaSil