Sayfalar

24 Ocak 2016 Pazar

Jill Andrews- LOST IT ALL Çeviri






Teen Wolf Soundtrack ' ın 5X11 de yer alan şarkıdır. 




LOST IT ALL


All the king's horses and all the king's men
Bütün o kralın atları ve bütün o kralın adamları
Never put my heart together again
Kalbimi asla tekrar bir araya getiremezler 
In these rivers at tears
Bu gözyaşından nehirde
I'm drowning, drowning
Boğuluyorum, boğuluyorum
There are wolves in my head and they're howling
Kafamda kurtlar var ve uluyorlar
There was a garden of eden
Cennetten bir bahçe vardı
In the pawn of my hand
Ellerimde rehin tuttuğum
Now I'm broken and bleeding
Şimdi kırıldım ve kanıyorum
Stranger in this land
Bu topraklara yabancıyım
Lost it all
Hepsini kaybettim
Lost it all
Hepsini kaybettim
Lost it all
Hepsini kaybettim
Lost it all
Hepsini kaybettim

Nothing left to believe in
İnanacak hiçbir şey kalmadı
Nothing left to say
Söyleyecek hiçbir şey kalmadı
In a world without reason
Amaçsız bir dünyada
I'll never find my way
Yolumu asla bulamayacağım
Lost it all
Hepsini kaybettim
Lost it all
Hepsini kaybettim
Lost it all
Hepsini kaybettim
Lost it all
Hepsini kaybettim

Wander this world
Bu dünyadan uzaklaştım
Wander this world
Bu dünyadan uzaklaştım
Never get back 
Asla geri dönmem
Never get back
Asla geri dönmem
I wander this world
Bu dünyadan uzaklaştım
Wander this world
Bu dünyadan uzaklaştım
Never get back 
Asla geri dönmem
Never get back
Asla geri dönmem
Lost it all
Hepsini kaybettim
Lost it all
Hepsini kaybettim
Lost it all
Hepsini kaybettim
Lost it all
Hepsini kaybettim



www.benimcevirilerim.blogspot.com

1 yorum:

  1. çeviri için çooookk teşekkürler emeğinize sağlık <33 umarım Young Summer - Why Try / Christel Alsos - Found içinde çeviri yapabilir misiniz?

    YanıtlaSil