Sayfalar

23 Ocak 2016 Cumartesi

Red-START AGAIN Çeviri




Uzun zaman önce istek alan paylaşmayı unuttuğum yayın :) Dilan Satır'ın isteği üzerine ...










START AGAIN



And I remember everything, everything I loved
Ve ben  herşeyi hatırlıyorum, sevdiğim her şeyi
I gave it away like it wasn't enough
Onları verdim sanki yetmiyormuş gibi
All the words I said and all you forgive
Söylediğim ve affettiğin bütün sözler
How could I hurt you again?
Seni tekrardan nasıl incitebildim
What if I let you win? What if I make it right?
peki ya kazanmana izin versem? Ya doğru olanı yapsam?
What if I give it up? What if I want to try?
Ya pes etsem? Ya denemek istesem?
What if you take a chance? What if I learn to love?
Peki ya bir şans daha versen? Ya aşkı öğrensem?
What if, what if we start again?
Ya, ya tekrar başlasak?
All this time I can make it right
Bunca zaman bunu düzeltebilirim
With one more try, can we start again?
Birkez daha denesek, baştan başlayabilir miyiz?
In my eyes you can see it now
Şimdi gözlerimde görebilirsin
Can we start again? Can we start again?
Baştan başlayabilir miyiz? Baştan başlayabilir miyiz?
Emptiness inside me, wonder if you see
İçimde bir boşluk var, görsen merak edersin
It's my mistake and it's hurting me
Bu benim hatam ve canmı yakıyor
I know where we've been, how'd we get so far?
Nerede kaldığımızı biliyorum, nasıl o kadar uzağa gittik?
What if, what if we start again?
Peki , ya baştan başlasak?
All this time I can make it right
Bunca zaman bunu düzeltebilirim
With one more try, can we start again?
Bir kes daha denesek, baştan başlayabilir miyiz?
In my eyes you can see it now
Şimdi gözlerimde görebilirsin
Can we start again? Can we start again?
Baştan başlayabilir miyiz? Baştan başlayabilir miyiz?
I'm lost inside the pain that I feel without you
Sen yokken hissettiğim acının içinde kayboldum
I can't stop holding on, I need you with me
Tutunmadan duramıyorum , benimle olmana ihtiyacım var
I'm caught inside the pain
Acının içinde yakalandım
Can we ever start again? I'm lost without you
Baştan başlayabilir miyiz? Sensiz kayboldum
One more try, can we start again?
Bir kez daha deneyelim, baştan başlayabilir miyiz?
In my eyes, can you forgive me now?
Gözlerimde, beni bağışlayabilir misin?
Can we start again? Can we start again?
Baştan başlayabilir miyiz?Baştan başlayabilir miyiz?
One more try, can we start again?
Bir kez daha baştan başlayabilir miyiz?
Can we start again? Can you forgive me now?
Baştan başlayabilir miyiz? Beni şimdi bağılayabilir misin?
Can we start again?
Baştan başlayabilir miyiz?




www.benimcevirilerim.blogspot.com

1 yorum:

  1. Merhaba! The Royals'ın soundtrack ı olan Devil Devil şarkısını çevirebilir misiniz? Teşekkürler!

    YanıtlaSil