Sayfalar

14 Haziran 2017 Çarşamba

Frank Sinetra- MY FUNNY VALENTINE Çeviri






MY FUNYY VALENTINE


My funny valentine
Benim komik sevgilim
Sweet comic valentine
Tatlı gülünç sevgilim
You make me smile with my heart
Beni çok içten gülümsetiyorsun
Your looks are laughable
Görünüşün gülünesi
Unphotographable
Fotoğraflanamaz
Yet you're my favourite work of art
Yinede sen benim en sevdiğim sanat eserisin

Is your figure less than greek
Vücudun destansılıktan daha mı az
Is your mouth a little weak
Ağzın biraz güçsüz mü
When you open it to speak
Konuşmak için açığında
Are you smart?
Zeki misin?

But dont change a hair for me
Ama benim için bir saç teli değiştirme
Not if you care for me
Eğer bani önemsiyorsan yapma
Stay little valentine stay
Kal küçük sevgilim kal
Each day is valentines day
Her gün sevgililer günü

Is your figure less than greek
Vücudun destansılıktan daha mı az
Is your mouth a little weak
Ağzın biraz güçsüz mü
When you open it to speak
Konuşmak için açtığında
Are you smart?
Zeki misin?

But dont you change one hair for me
Ama benim için bir saç teli değiştirme
Not if you care for me
Eğer beni önemsiyorsan yapma
Stay little valentine stay
Kal küçük sevgilim kal
Each day is valentines day
Her gün sevgililer günü

www.benimcevirilerim.blogspot.com

4 yorum:

  1. Merabaaaa almus okulda da boş durmadım ve senin siteni tanıttım sınıf arkadaşım edanur selam söylüyor ve senden hyjnopa- here comes the rain again şarkısını çevirmeni rica ediyor öptüm

    YanıtlaSil
  2. Thank you for being oxycontin to my ecstasy.i love you to death.See you in berlin,your next song is "lost love".

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aylar sonra degisen tek sey gorusemicek olmamizmis:’)

      Sil
    2. bi mucize olur da buraya bakmak aklina gelirse seni o kadar cok seviyorum ki ilk basta da soyledigim gibi olumune umarim sonumuz su anki haliyle kalmaz :’)

      Sil