Sayfalar

14 Haziran 2017 Çarşamba

Elliot Smith- BETWEEN THE BARS Çeviri






BETWEEN THE BARS


Drink up baby, stay up all night
İç bebeğim, tüm gece uyanık kal
With the things you could do
Yapabileceğin şeylerle
You won't but you might
Yapmayacaksın ama yapmalısın
The potential you'll be
Olma potansiyelini 
That you'll never see
Asla göremeyeceksin
The promises you'll only make
Yapacağın tek şey söz vermek

Drink up with me now
Şimdi benimle birlikte iç
And forget all about
Ve unut her şeyi
The pressure of days
Günlerin baskısı hakkındaki
Do what I say
Dediğim her şeyi yap

And I'll make you okay
Ve ben seni iyileştireceğim
And drive them away
Ve  uzaklaştıracağım
The images stuck in your head
Kafanda sıkışıp kalmış hayalleri

People you've been before
Önceden birlikte olduğun insanlar
That you don't want around anymore
Artık etrafında istemediğin
That push and shove and won't bend to your will
İyice it ve boyun eğmeyeceksin
I'll keep them still
Onları tutacağım.

Drink up baby, look at the stars
İç bebeğim, yıldızlara bak
I'll kiss you again between the bars
Seni tekrar öpeceğim barların arasında
Where I'm seeing you there
Seni gördüğüm yer orası
With your hands in the air
Ellerin havada
Waiting to finally be caught
Sonunda yakalanmayı bekliyorsun

Drink up one more time
Son bir kez daha iç
And I'll make you mine
Ve benim olmanı sağlayım
Keep you apart,
Ayrı tutarım seni
Deep in my heart
Kalbimin derinliklerinde
Separate from the rest,
Diğerlerinden ayrı bir şekilde.
Where I like you the best
Seni en çok sevdiğim yerde
And keep the things you forgot
Ve unuttuğun şeyleri sakladığım.

The people you've been before
Önceden birlikte olduğun insanlar
That you don't want around anymore
Artık etrafında istemediğin
That push and shove and won't bend to your will
İyice it ve boyun eğmeyeceksin
I'll keep them still
Onları tutacağım


www.benimcevirilerim.blogspot.com

2 yorum: