Sayfalar

20 Haziran 2015 Cumartesi

Avril Lavigne ALICE Çeviri




Alice , Avril Lavigne' in Goodbye Lullaby albümünden bir singledır.Gerçek adı Underground' dur fakat şarkı Alice In Wonderland filmine uyarlandığı için adı değişmiştir.





ALICE

Trippin' out, Spinnin' around
Dışarıya sendeliyorum,  etrafta dönüyorum
I'm underground, I fell down

Ben yeraltındayım, aşağı düşüyorum
Yeah, I fell down

Evet, Aşağı düşüyorum

I'm freakin' out, so where am I now?
Deliriyorum, yani neredeyim ben şimdi?
Upside down and I can't stop it now

Baş aşağı duruyorum ve bunu durduramıyorum
It can't stop me now,

Şimdi beni durduramaz

Ohhh

I,
Ben
I'll get by

Bir yolunu bulacağım
I,

Ben
I'll survive

Ben kurtulacağım
When the world's crashin' down
Dünyalar çökerken
When I fall and hit the ground

Ben düşüp zemine çarparken
I will turn myself and run

Dönüp kaçacağım
Don't you try to stop me

Sakın beni durdurmaya çalışma
I,

Ben
I won't cry

Ağlamayacağım

I found myself in Wonderland
Kendimi Harikalar Diyarında buldum
Get back on my feet  again 

Tekrar ayaklarımın üstündeyim
Is this real?

Bu gerçek mi?
Is it pretend? 

Yoksa sahte mi?
I'll take a stand until the end

Sonuna kadar dayanacağım

I,
Ben,
I'll get by

Bir yolunu bulacağım
I,

Ben
I'll survive

Buradan kurtulacağım
When the world's crashin' down

Dünyalar çökerken
When I fall and hit the ground

Ben yere düşüp zemine çarparken
I will turn myself and run

Dönüp kaçacağım
Don't you try to stop me!

Sakın beni durdurmaya çalışma!
I, I won't cry
Ben, ağlamayacağım

I,
Ben
I'll get by

Bir yolunu bulacağım
I,

Ben
I'll survive
Kurtulacağım
When the world's crashin' down

Dünyalar çökerken
When I fall and hit the ground

Ben düşüp zemine çarparken
I will turn myself and run

Dönüp kaçacağım
Don't you try to stop me!

Sakın beni durdurmaya çalışma
I, and I won't cry

Ben, ve ben ağlamayacağım







www.benimcevirilerim.blogspot.com

1 yorum: