Sayfalar

17 Haziran 2015 Çarşamba

Birdy WINGS Çeviri





15 Mayıs 1996 doğumlu 19 yaşındaki Birdy 18 yaş altı yarışmalarda büyük başarılar göstermiş kendi yaptığı besteleriyle büyük dikkatler çekmiştir. İşte başarılarından biri; Wings şarkısı..





WINGS

Sunlight comes creeping in
Gün ışığı içeri sürünüyor


Illuminates our skin
Tenimizi aydınlatıyor


We watch the day go by
Bir günün daha bitişini izliyoruz


Stories of all we did
Tüm yaptıklarımızın hikayesiyle


It made me think of you
Bana seni düşündürdü


It made me think of you
Bana seni düşündürdü


Under a trillion stars
Trilyonlarca yıldızın altında


We danced on top of cars
Arabaların üstünde dans ettik


Took pictures of the stage
Ve sahnenin resmini çektik


So far from where we are
Olduğumuz yerden çok uzak


They made me think of you
Bana seni düşündürdüler


They made me think of you
Bana seni düşündürdüler


Oh lights go down
Oh ışıklar sönüyor


In the moment we're lost and found
Şuan kaybolduk ve bulunduk


I just wanna be by your side
Ben sadece senin tarafında olmak istiyorum


If these wings could fly
Eğer bu kanatlar uçabilseydi


For the rest of our lives
Geri kalan hayatlarımız için


I'm in a foreign state
Yabancı bir eyaletteyim


My thoughts they slip away
Düşüncelerim kayıp gitti


My words are leaving me
Kelimelerim beni terketti


They caught an aeroplane
Bir uçak yakaladılar


Because I thought of you
Çünkü seni düşündüm


Just from the thought of you
Sadece seni düşünürken


Oh lights go down
Oh ışıklar sönüyor


In the moment we're lost and found
Şu an kaybolduk ve bulunduk


I just wanna be by your side
Ben sadece senin tarafında olmak istiyorum


If these wings could fly
Eğer bu kanatlar uçabilseydi



Oh damn these walls
Oh bu duvarlara lanet olsun


In the moment we're ten feet tall
Şu an on fit daha uzunuz


And how you told me after it all
Ve her şeyden sonra bana nasıl söyledin


We'd remember tonight
Bu gece hatırlardık


For the rest of our lives
Geri kalan hayatlarımız için


If these wings could fly
Eğer bu kanatlar uçabilseydi



Oh lights go down
Oh ışıklar sönüyor


In the moment we're lost and found
Şu an kaybolduk ve bulunduk


I just wanna be by your side
Ben sadece senin tarafında olmak istiyorum


If these wings could fly
Eğer bu kanatlar uçabilseydi



Oh damn these walls
Oh bu duvarlara lanet olsun


In the moment we're ten feet tall
Şu an on fit daha uzunuz


And how you told me after it all
Ve her şeyden sonra bana nasıl söyledin


We'd remember tonight
Bu gece hatırlardık

For the rest of our lives
Geri kalan hayatlarımız için






www.benimcevirilerim.blogspot.com


1 yorum: