Sayfalar

14 Haziran 2015 Pazar

Tom Odell ANOTHER LOVE Çeviri




  

                                    



ANOTHER LOVE

I wanna take you somewhere so you know I care
Seni bir yere götürmek istiyorum yani biliyosun ki önemsiyorum
But it's so cold and I don't know where
Ama çok soğuk ve neresi olduğunu bilmiyorum
I brought you daffodils in a pretty string
Sana güzel bi dizi içinde nergisler getirdim
But they won't flower like they did last spring
Ama geçen bahardaki gibi çiçek açmayacaklar

And I wanna kiss you, make you feel alright
Ve seni öpmek , iyi hissettirmek istiyorum
I'm just so tired to share my nights
Sadece gecelerimi paylaşmak için çok yorgunum
I wanna cry and I wanna love
Ağlamak istiyorum ve aşk istiyorum
But all my tears have been used up
Ama bütün gözyaşlarım tükendi..

On another love, another love
Başka bir aşkta, başka bir aşkta
All my tears have been used up
Bütün gözyaşlarım tükendi
On another love, another love
Başka bir aşkta, başka bir aşkta
All my tears have been used up
Bütün gözyaşlarım tükendi


On another love, another love
Başka bir aşkta , başka bir aşkta
All my tears have been used up
Bütün gözyaşlarım tükendi

And if somebody hurts you, I wanna fight
Ve eğer biri seni incitirse, kavga etmek istiyorum
But my hands been broken, one too many times
Ama ellerim kırıldı bir çok kez
So I'll use my voice, I'll be so fucking rude
Bende sesimi kullanacağım , lanet olası kabalaşacağım
Words they always win, but I know I'll lose
Kelimeler her zaman kazanır, ama biliyorumki kaybedeceğim
And I'd sing a song, that'd be just ours
Ve bir şarkı söylerdim sadece ikimizin olan
But I sang 'em all to another heart
Ama hepsini başka bir kalbe söyledim
And I wanna cry I wanna learn to love
Ve ağlamak istiyorum, aşkı öğrenmek istiyorum
But all my tears have been used up
Ama bütün gözyaşlarım tükendi

On another love, another love
Başka bir aşkta, başka bir aşkta
All my tears have been used up
Bütün gözyaşlarım tükendi
On another love, another love
Başka bir aşkta, başka bir aşkta
All my tears have been used up

Bütün gözyaşlarım tükendi
On another love, another love
Başka bir aşkta , başka bir aşkta
All my tears have been used up
Bütün gözyaşlarım tükendi

I wanna sing a song, that'd be just ours
Bir şarkı söylemek istiyorum sadece ikimizin olacak
But I sang 'em all to another heart
Ama hepsini başka bir kalbe söyledim
And I wanna cry, I wanna fall in love
Ve ağlamak istiyorum, aşık olmak istiyorum
But all my tears have been used up
Ama bütün gözyaşlarım tükendi

On another love, another love
Başka bir aşkta, başka bir aşkta
All my tears have been used up
Bütün gözyaşlarım tükendi
On another love, another love
Başka bir aşkta, başka bir aşkta
All my tears have been used up
Bütün gözyaşlarım tükendi

On another love, another love
Başka bir aşkta, başka bir aşkta
All my tears have been used up
Bütün gözyaşlarım tükendi...

                                                 www.benimcevirilerim.blogspot.com


                                   Tom Odell- Another Love Dinle YouTube

1 yorum:

  1. Çok çok içime dokunan şarkılardan biri. özellikle if somebody hurts you, i wanna fight kısmı. Saçma sapan çevirilerde gördüğüm hatalar beni sinirlendiriyor, madem dili bilmiyorsun o zaman çevirme diyorum içimden. Seni yaptığın bu güzel işten dolayı tebrik ediyorum. Sonunda güzel bir çeviri gördüm. i appreciate your work and wish best for you and ur blog. :))

    YanıtlaSil