Sayfalar

5 Haziran 2015 Cuma

Taylor Swift SAFE AND SOUND Çeviri






The Hunger Games'in Soundtrack'ında yer alan bu şarkıyı Taylor Swift ie beraber The Civil Wars seslendirmektedir. 2011'de yayımlana bu şarkı Açlık Oyunları'nın ilk filminde yer alıyor.





SAFE AND SOUND

I remember tears streaming down your face when I said "I'll never let you go"
Sana "Gitmene asla izin vermem" dediğimde yaşların yüzünden aktığını hatırlıyorum
When all those shadows almost killed your light

Bütün o gölgeler neredeyse ışığını söndürürken
I remember you said "don't leave me here alone"

"Beni burada yalnız bırakma" dediğini hatırlıyorum
But all that's dead and gone and passed tonight

Ama bunların hepsi bu gece öldü gitti ve geçti.

Just close your eyes, the sun is going down
Sadece gözlerini kapa , güneş batıyor
You'll be alright, no one can hurt you now
İyi olacaksın, şimdi kimse seni incitemez
Come morning light,
Gel gün ışığı
You and I'll be safe and sound.
Sen ve ben güvende olacağız

Don't you dare look out your window, darling everything's on fire
Pencereden bakmaya cesaret etme, sevgilim her şey yanıyor
The war outside our door keeps raging on

Kapımızın önündeki savaş şiddetleniyor
Hold onto this lullaby even when the musics gone, 

Bu ninniye tutun, müzik gittiğinde bile

Just close your eyes, the sun is going down
Sadece gözlerini kapa, güneş batıyor
You'll be alright, no one can hurt you now

İyi olacaksın , şimdi kimse seni incitemez
Come morning light,

Gel gün ışığı
 you and I'll be safe and sound
Sen ve ben güvende olacağız

Just close your eyes, you'll be alright
Sadece gözlerini kapa, güvende olacaksın....
Come morning light, you and I'll be safe and sound

Gel gün ışığı , sen ve ben güvende olacağız...


                                        Taylor Swift Safe And Sound ft. The Cİvil Wars

*safe and sound kalıp olarak sağ salim demektir kısaca güvende olarak kullanılabilir.

www.benimcevirilerim.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder