Sayfalar

15 Ağustos 2015 Cumartesi

Lana Del Rey - BEL AIR Çeviri



Bel Air, Lana Del Rey'in Born To Die albümünde yer almaktadır. Ayrıca Aralık 2013'te yayınladığı kısa filmi olan Tropico'da yer alan üç şarkıdan biridir.



BEL AIR

Gargoyles, standing, at the front of your gate.
Yaratıklar, kapının önünde duruyor
Trying to tell me to wait,
Bana beklememi söylemeye çalışıyorlar
But I can't wait to see you.
Ama seni görmek için bekleyemem
So I run, like I'm mad, to heaven's door.
Bende kaçtım, deliymişim gibi, cennetin kapısına
I don't wanna be bad,
Kötü olmak istemiyorum
I won't cheat you no more.
Seni daha fazla kandırmayacağım

Roses, Bel Air*, take me there,
Güller, Bel Air, beni oraya götür
I've been waiting to meet you.
Seninle tanışmak için bekliyordum
Palm trees, in the light, I can see, late at night
Palmiye ağaçları, ışıklarda, görebiliyorum, gece geç saatlerde
Darling I'm willing to greet you,
Seni selamlamaya hazırım, sevgilim
Come to me baby.
Bana gel bebeğim

Spotlight, bad baby, you've got a flare
Spot ışıkları kötü bebeğim, sende alevler var
For the violentest kind of love anywhere out there
En şiddetli türden bir aşk için herhangi bir yerde 
Now I'm lost, sweet child of mine,
Kayboldum şimdi, benim güzel çocuğum
You're divine.
Sen kutsalsın
Didn't anyone ever tell you,
Sana daha önce kimse söylemedi mi
It's okay to shine?
Parlamanın sorun olmayacağını

Roses, Bel Air, take me there,
Güller , Bel Air, beni oraya götür
I've been waiting to meet you.
Seninle kavuşmak için bekliyordum
Palm trees in the light,
Işıklarda palmiye ağaçları
I can see, late at night.
Görebiliyorum, gece geç saatte
Darling I'm willing to greet you,
Seni selamlamaya hazırım, sevgilim
Come to me baby.
Bana gel bebeğim

Don't be afraid of me,
Benden korkma
Don't be ashamed
Utanma
Walk in the way of my soft resurrection.
Hafif kıyametimin (dirilişimin)  yolunda yürü
I know the roses, I've counted so,
Gülleri biliyorum , bu kadar saydım

I know your name.
İsmini biliyorum
Lead me to war with your brilliant direction.
Görkemli talimatlarınla bu savaşta bana liderlik et
Roses Bel Air, take me there,
Güller, Bel Air , beni oraya götür
I've been waiting to meet you.
Seninle tanışmak için bekliyordum
Palm trees in the light,
Palmiye ağaçları ışıklarda
I can see, late at night.
Görebiliyorum, gece geç saatlerde
Darling I'm willing to greet you,
Seni selamlamaya hazırım , sevgilim
Come to me baby.
Bana gel bebeğim
Roses Bel Air, take me there,
Güller , Bel Air , beni oraya götür
I've been waiting to meet you.
Seninle tanışmak için bekliyordum
Grenadine sunshine, and it fades sublime.
Nar şurubu , güneş ışığı , ve kaybolur asil olan
Darling I'm willing to greet you,
Seni selamlamaya hazıım, sevgilim
Come to me baby.
Bana gel bebeğim

*Bel Air Fransa'da popüler bir yerleşim yeridir.
Ayrıca Cennet Havası anlamınada gelebilmektedir.

www.benimcevirilerim.blogspot.com 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder