Sayfalar

25 Eylül 2015 Cuma

Daughter-RUN Çeviri






RUN



While I powder my nose
Ben burnumu pudralarken
He will powder his guns
O silahlarını dolduruyor olacak
And if i try to get close
Ve daha yakınlaşmaya çalışırsam
He is already gone
O çoktan gitmiş olacak
I don't know where he's going
Nereye gittiğini bilmiyorum
I don't know where he's been
Nerede olduğunu bilmiyorum
But he is restless at night
Ama geceleri çok rahatsız
He has horrible dreams
Korkunç rüyalar görüyor

So we lay in the dark
Karanlıkta uzanıyoruz
'Cause we got nothing to say
Çünkü söyleyecek hiç bir şeyimiz yok
Just the beating of hearts like
Tıpkı kalp atışları gibi
Two drums in the grey
Grilikte iki davul
I don't know what we're doing
Nereye yapıyoruz bilmiyorum
I don't know what we've done
Ne yaptık bilmiyorum
But the fire is coming
Ama alevler geliyor
So I think we should run
Bu yüzden düşünüyorum da kaçmalıyız
I think we should run, run, run, run
Bence kaçmalıyız, kaç kaç kaç
Run, run, run, run
Kaç, kaç , kaç
Run, run, run,run
Kaç kaç kaç

While I put on my shoes
Ben ayakkabılarımı giyerken
He will button his coat
O ceketini düğmeliyor olacak
And we will step outside
Ve dışarıda yürüyeceğiz
Checking out the coast is clear
Sahil güvenli mi kontrol edeceğiz
On both sides
İki taraflı
We don't want to be seen
Görülmek istemiyoruz
Oh this is suicide
Bu intihar
But you can't see the ropes
Ama ipleri göremiyorsun

And I won't tell my mother
Ve anneme söylemeyeceğim
It's better she don't know
Bilmemesi daha iyi
And he won't tell his folks
Ve o da onunkilere söylemeyecek
'Cause they're already ghosts
Çünkü çoktan hayaletler

So we'll just keep each other
Bu yüzden birbirimize tutunacağız
As safe as we can
Güvenli olduğumuz sürece
Until we reach the border
Sınıra varana kadar
Until we make our plan
Planımızı yapana  kadar
To run, run, run, run
Kaçmak için, kaç kaç kaç
To run, run, run, run
Kaçmak için kaç kaç kaç
To run, run, run, run
Kaçmak için kaç kaç kaç

Will you stay with me my love
Benimle kalacak mısın aşkım
For another day
Başka bir gün için
'Cause i don't want to be alone
Çünkü yalnız olmak istemiyorum
When i'm in this state
Ben bu konumdayken

Will you stay with me my love
Benimle kalacak mısın aşkım
Till we're old and grey
Yaşlanıp ağarana kadar
I don't want to be alone
Yalnız olmak istemiyorum
When these bones decay
Kemiklerim çürürken
Run,run,run,run
Kaç kaç kaç
Run,run,run,run,
Kaç kaç kaç

While I powder my nose
Ben burnumu pudralarken
He will powder his guns
O silahlarını dolduruyor olacak
And if i try to get close
Ve eğer daha yakınlaşmaya çalışırsam
He is already gone
O çoktan gitmiş oluyor
I don't know what we're doing
Ne yaptığımızı bilmiyorum
I don't know what we've done
Ne yaptık bilmiyorum
But the fire is coming
Ama alevler geliyor
So I think we should run
Bu yüzden bence kaçmalıyız



www.benimcevirilerim.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder