Sayfalar

10 Aralık 2015 Perşembe

Dum Dum Girls- COMING DOWN Çeviri












COMING DOWN



I take as much as I can get
Alabildiğim kadarını alacağım

I don't take any regret

Hiçbir pişmanlık kabul etmiyorum

I close my eyes to conjure up something

Gözlerimi kapadım bir şeyleri hatırlamak için

But it's just a faint taste in my mouth

Ama bu sadece dudaklarımdaki zayıf bir tat
I think I'm coming down
Sanırım yıkılıyorum

I think I'm coming down

Sanırım yıkılıyorum
By tomorrow I'll be leaving
Yarına ayrılmış olurum

By tomorrow I'll gone

Yarına gitmiş olacağım


If you want to tell me something

Eğer bana bir şeyler söylemek istiyorsan
You had better make it strong

 Güçlü olmalarını sağlamakla iyi yaptın
'Cause I think I'm coming down
Çünkü sanırım artık yıkılıyorum

I think I'm coming down

Sanırım yıkılıyorum

I think I'm coming down

Sanırım yıkılıyorum

I think I'm coming down

Sanırım yıkılıyorum
I think I'm coming down
Sanırım yıkılıyorum

(Here I go)

(İşte gidiyorum)

I think I'm coming down

Sanırım yıkılıyorum

(Here I go)

(İşte gidiyorum)

I think I'm coming down

Sanırım yıkılıyorum

(Here I go)

(İşte gidiyorum)

I think I'm coming down

Sanırım yıkılıyorum

Here I go

İşte gidiyorum
There I go
Oraya gidiyorum

You abuse the ones who love you
Seni sevenleri suistimal ettin

You abuse the ones who won't

Seni sevmeyecekleri suistimal ettin

If you ever had a real heart
Eğer gerçek bir kalbin olsaydı

I don't think you'd know where to start

Nereden başlayacağını bileceğini sanmıyorum
'Cause I think I'm coming down
Çünkü sanırım yıkılıyorum

I think I'm coming down

Sanırım yıkılıyorum

I think I'm coming down
Sanırım yıkılıyorum
Yeah, I think I'm coming down

Evet, Sanırım yıkılıyorum
Yes, I think I'm coming down
Evet,Sanırım yıkılıyorum

Yes, I think I'm coming down

Evet,Sanırım yıkılıyorum






                                        

www.benimcevirilerim.blogspot.com

2 yorum: